Dlaczego TSI

TSI: nowoczesność i wydajność

Silniki benzynowe nigdy nie były lepszym wyborem dla floty niż teraz: należące do światowej czołówki technologicznej jednostki zapewniają kierowcom komfort i wysokie osiągi, a właścicielom niezawodność i jeszcze niższe koszty.

Silniki TSI to jedne z najnowocześniejszych i najbardziej wydajnych jednostek napędowych na świecie. Łączą one niskie koszty eksploatacji i wysoką elastyczność wysokoprężnych silników TDI z pożądanymi za kulturę pracy i przyjazność środowisku jednostkami FSI. Podobnie jak te drugie, silniki TSI napędzane są benzyną bezołowiową, ale połączenie technologii bezpośredniego wtrysku paliwa z zastosowaniem turbosprężarki otworzyło zupełnie nowy wymiar uniwersalności, wydajności, osiągów i radości z prowadzenia! Jeszcze nigdy tak małe pojemnościowo i lekkie silniki nie zaskakiwały tak pozytywnie swoją elastycznością i niskim zużyciem paliwa.

Dlaczego Twoja flota zasługuje na silnik TSI?

Kropla paliwa

Bo wyciska maksimum energii z każdej kropli paliwa.

Ultra-nowoczesna konstrukcja ogranicza o minimum straty energii oraz paliwa: bezpośredni wtrysk zapewnia precyzyjne dawkowanie paliwa, a turbosprężarka poprawia wydajność i osiągi. Wyszukane rozwiązania nie ograniczają się do samej jednostki napędowej: samochody ŠKODY odzyskują też energię z  hamowania, a system Start-Stop wyłącza silnik, gdy jego praca nie jest potrzebna. Wszystkie elementy składają się na obniżenie zużycia paliwa nawet o 20% w stosunku do klasycznych jednostek wolnossących.

Zasada działania turbosprężarki
Usterka

Bo nie musisz o niego dbać – on dba o siebie sam.

Dzięki przemyślanym rozwiązaniom technicznym, silniki TSI do maksimum ograniczają ryzyko usterek i dbają o  utrzymywanie stanu zapewniającego maksymalną sprawność i długowieczność. Samochód sam poinformuje o konieczności wykonania przeglądu lub wymiany oleju, nie zajmując głowy i czasu kierowcom. Zastosowane rozwiązania pozwoliły maksymalnie wydłużyć okres pomiędzy przeglądami, oszczędzając jeszcze więcej czasu i kosztów Twojej firmie!

Oszczędność

Bo mogą być jeszcze tańsze w eksploatacji.

Jako jeden z nielicznych importerów na polskim rynku, ŠKODA oferuje rozbudowaną ofertę fabrycznych instalacji LPG przygotowanych wspólnie z jednym z najbardziej uznanych producentów, firmą Landi Renzo. Szeroka, nowoczesna gama instalacji obejmuje wiele modeli i wersji napędowych, w tym także zaawansowane jednostki TSI.

Korzyści wynikające z wyboru jednostek TSI

Moment obrotowy

Wyjątkowo wysoki moment obrotowy.

Moment obrotowy to siła, która nadaje samochodowi zdolność sprawnego rozpędzania się i elastyczność. Dzięki nowoczesnej turbosprężarce, silniki TSI dysponują jak na jednostkę benzynową nadzwyczajnie wysokim momentem obrotowym w każdej chwili, zaspokajając ambicje nawet dynamicznie jeżdżących kierowców bez nadmiernej eksploatacji silnika.

 Obroty w TSI i MPI

Bezpieczeństwo

Większe bezpieczeństwo.

Większy moment obrotowy gwarantuje zapas mocy, który w połączeniu z gwarantującym błyskawiczne reakcje bezpośrednim wtryskiem paliwa czyni wyprzedzanie dużo bezpieczniejszym, pozwalając także uniknąć innych awaryjnych sytuacji.

Lekka konstrukcja

Lekka i niezawodna konstrukcja.

Kluczem do postępu jest upraszczanie: przemyślane rozwiązania przynoszą nie nadmiernie skomplikowaną konstrukcję, skuteczniejszą od tradycyjnych silników i bez porównania lżejszą do jednostek hybrydowych, które obejmują dwa silniki i ciężki zespół akumulatorów. Jednostki TSI przerywają to błędne koło, maksymalizując korzyści z niskiej masy i sprawdzonej technologii.

Przyjemność z jazdy

Większa przyjemność z jazdy!

Dobry silnik benzynowy dalej stoi na szczycie w  motoryzacyjnej hierarchii, napędzając najlepsze samochody. Technologia TSI wzmacnia wszystkie pożądane cechy: emocjonujący charakter i wysoką kulturę pracy, przekładającą się na ograniczone wibracje i kojącą ciszę w kabinie.

Dla kogo jest TSI?

Wszechstronność

Dla każdego!

ŠKODA oferuje w swoich modelach bardzo szeroką, kompleksową gamę silników TSI:od 1.2  TSI o mocy 85  KM do 2.0  TSI o mocy 280  KM. Każdy z nich posiada wszechstronny charakter, świetnie sprawdzający się zarówno podczas codziennego załatwiania spraw w mieście (oszczędzający paliwo system Start-Stop i zdolność do szybkiego nagrzewania, wydłużającego trwałość i ograniczającego zużycie paliwa) jak i podczas długich podróży służbowych po całym kraju.

Pobierz dokument opisujący zalety TSI

Silnik TSI

Jaki silnik wybrać?

Kupując samochód, stajesz przed trudnym wyborem.
Jaki silnik będzie najlepszy? Badania pokazują, że przeciętny
polski kierowca przemierza rocznie ok. 15 000 km. Diesel
nie będzie więc dla niego najlepszym wyborem. Dlatego lepiej
postawić na silnik benzynowy.

Przeczytaj więcej

Który parametr silnika
brać pod uwagę?

Moc czy moment? Wielu kierowców uważa,
że najważniejszą cechą silników spalinowych
jest moc. Są jednak w błędzie!

Przeczytaj więcej

Obrotomierz
Oszczędna jazda

Jak jeździć oszczędnie?

Zużycie paliwa to bardzo ważny temat dla kierowców.
Wielu z nich uważa, że jest to podstawowy parametr
wpływający na całkowite koszty eksploatacji auta.

Przeczytaj więcej

NAUCZ SIĘ EKOJAZDY W ŠKODA AUTO SZKOŁA


Kompedium wiedzy o silnikach TSI?

Informacje o silnikach TSI

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!