Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu marki ŠKODA

Przez ten czas marka ŠKODA zdobyła liczne nagrody w konkursach dla najlepszych projektów marketingowych i kampanii reklamowych, nagrody przyznawane przez dziennikarzy i ekspertów z branży motoryzacyjnej oraz najważniejszy tytuł lidera rynku samochodów nowych w Polsce, utrzymując go już od 7 lat z rzędu.

Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu marki ŠKODA
Obowiązki dyrektora marketingu marki ŠKODA Polska przejmuje Arkadiusz Gwizdek. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi jako dyrektor marketingu Hochland Polska, a ostatnio jako dyrektor marketingu marki Amica. Gwizdek jest również przewodniczącym Grupy Jurorskiej w konkursie efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards.

Arkadiusz Gwizdek na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów: Produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki ŠKODA.

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!