ŠKODA w 280 znakach: debiut producenta na Twitterze


- Za pośrednictwem naszego konta na Twitterze chcemy mieć stały kontakt z wieloma grupami docelowymi: dziennikarzami, blogerami i fanami marki. Teraz każdy może się z nami skontaktować szybko i bezpośrednio, dowiadując się najnowszych informacji ze świata ŠKODY. Nasz portal wymiany newsów, ŠKODA Storyboard, dał marce silny impuls do rozwoju. Teraz wykonujemy krok naprzód i informacjami chcemy dzielić się również na Twitterze – mówi Jens Katemann, Szef PR w ŠKODA AUTO.

Pod hashtagiem #FABIA2018 na nowo utworzonym koncie @skodaautonews publikowane będą najnowsze informacje dotyczące ŠKODY FABII po faceliftingu. Obserwujący będą mogli na bieżąco podglądać trwające wydarzenie, skupiające grupę 600 przedstawicieli mediów z całego świata, w ramach którego będą oni odbywać pierwsze jazdy próbne nową ŠKODĄ FABIA.

Konto @skodaautonews to również miejsce, gdzie fani marki będą na bieżąco informowani o nowościach produktowych, aktualnościach oraz ważnych obszarach, w których ŠKODA nieustannie się rozwija, czyli digitalizacji i elektromobilności. Na kanale umieszczane będą infografiki, ekskluzywne cytaty i zakulisowe relacje ze świata marki.

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!