ŠKODA Polska na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media!

Po drugie, dołączyła do TOP 3 polskich profili motoryzacyjnych na Facebooku, przekraczając granicę 100 tysięcy fanów.

...Materiały video na kanale YouTube ŠKODY Polska obejrzano łącznie ponad 6 milionów razy! Zainteresowanie contentem filmowym wśród internautów oraz stały wzrost liczby użytkowników urządzeń mobilnych to fakty, dlatego ŠKODA jako jedna z pierwszych marek motoryzacyjnych prezentuje już swój kanał na YouTube w nowej, responsywnej odsłonie.

 

 

 

Natomiast konsekwentnie realizowana od początku 2012 roku strategia obecności ŠKODA Polska na Facebooku, umożliwiła zbudowanie społeczności z imponującą liczbą bardzo aktywnych i zaangażowanych fanów.

 

...Szczególnie, że możliwości dialogu z marką nie brakuje, zarówno na poziomie codziennej komunikacji, jak i regularnych aktywacji konkursowych. Na potwierdzenie - zapraszamy do trwającego właśnie konkursu „Tour de ŠKODA”. Okazją do jego zorganizowania była 10. rocznica obecności ŠKODY na Tour de France w roli sponsora i partnera techniczego wyścigu. Konkurs trwa do 21 lipca, a nagrodami są rowery ŠKODY oraz gadżety. Zapraszamy!

 

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!