Kamień milowy: tysiąc salonów ŠKODY w nowej odsłonie

Kamień milowy: Tysiąc salonów ŠKODY w nowej odsłonie
„Przekształcenie 1 000 salonów na świecie jest kamieniem milowym dla ŠKODY” - mówi członek Zarządu ŠKODA ds. Sprzedaży i Marketingu, Werner Eichhorn. „Nowy salon oferuje idealne warunki dla naszej atrakcyjnej oferty modelowej. Jednocześnie mamy pewność, że wszystkie procesy w salonie samochodowym są jeszcze bardziej skoncentrowane na potrzebach Klientów” - kontynuuje Eichhorn.

Celem wdrożenia nowego designu salonów jest szybki, bezpośredni i jasny przekaz. „Salon samochodowy jest miejscem, gdzie możemy wnieść naszą strategię „Human Touch” do życia” - mówi Werner Eichhorn. Dlatego otwartość i przejrzystość to główne tematy nowego projektu, w którym wygląd podąża za funkcjonalnością. Wysokiej jakości materiały, nowe rozwiązania konstrukcyjne, skuteczne rozwiązania oświetleniowe i ciepłe odcienie drewna tworzą miłą atmosferę w salonie. W centralnym miejscu salonu, naprzeciwko wejścia znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu.

Na zewnątrz nowa architektura salonów ŠKODY charakteryzuje się czystymi i prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na zewnętrznej elewacji poprawiają natomiast widoczność salonu w dzień i w nocy.
Kamień milowy: Tysiąc salonów ŠKODY w nowej odsłonie

W 2014 roku ŠKODA sprzedała po raz pierwszy ponad milion samochodów na świecie. Wraz z nowym modelem Superb, weszła także w nową erę. Projekt, emocje i jakość samochodów nabierają nowego znaczenia, co znajduje odzwierciedlenie w nowej konstrukcji salonów dealerskich ŠKODY.

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!