Już 100 000 sztuk Citigo!

ŠKODA Citigo to lider swojego segmentu w Polsce w 2013 i 2014 roku. Ten najchętniej kupowany przez Polaków samochód przekonuje do siebie dużą - w porównaniu do konkurencji z segmentu - przestrzenią, pomysłowymi rozwiązaniami, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem bezpieczeństwa, znakomitym prowadzeniem i nowoczesnym designem.

 

„100 000 egzemplarzy Citigo wyprodukowanych od 2011 roku pokazuje jak dobrze nasz mały samochód radzi sobie na rynku” – mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY ds. Sprzedaży i Marketingu.

 

„Modelem Citigo, wprowadzonym do sprzedaży prawie trzy lata temu, rozpoczęliśmy największą ofensywę produktową w historii naszej firmy. Nasze mini auto wzbogaciło rozwijający się segment samochodów miejskich i przyciąga nowych Klientów do marki. Citigo wzmacnia naszą pozycję na rynku europejskim, jesteśmy bardzo zadowoleni z tego modelu” – dodaje Eichhorn.

 

ŠKODA Citigo jest idealnym samochodem do miasta: niewielkim, ale jednocześnie przestronnym, ekonomicznym, zwinnym, atrakcyjnym, bezpiecznym i przemyślanym. „Mimo swoich rozmiarów Citigo oferuje wszystkie wartości ŠKODY” – mówi Eichhorn. Taka kombinacja została dobrze przyjęta przez Klientów. W 2013 roku sprzedaż modelu wzrosła o 51% do 45 000 egzemplarzy.

 

Z wieloma schowkami, siatkami i haczykami oraz pojemnym bagażnikiem jest to bardzo praktyczny samochód. W dodatku wyjątkowo bezpieczny. Citigo jako pierwsze auto miejskie, razem z bliźniaczymi modelami z Grupy Volkswagen, otrzymało najlepszą możliwą ocenę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP.

 

ŠKODA Citigo jest również jednym z najbardziej przyjaznych samochodów miejskich na rynku. Jest napędzana trzycylindrowym silnikiem benzynowym 1.0 MPI o mocy 60 lub 75 KM.

 

Obie wersje silnikowe mogą współpracować z pięciostopniową manualną skrzynią biegów lub półautomatyczną przekładnią ASG. Citigo Green tec 1.0 MPI/60 KM spala średnio zaledwie 4,1 l benzyny na 100 km i emituje tylko 95 g CO2/km.

 

Czeski producent wprowadzi do sprzedaży szczególnie emocjonalną i sportową edycję modelu, cechującą się rajdowym designem.

 

ŠKODA Citigo Monte Carlo wyróżnia się m.in.: obniżonym sportowym zawieszeniem, 16-calowymi obręczami kół, przednim i tylnym spojlerem, zintegrowanymi światłami przeciwmgłowymi, czarną osłoną chłodnicy, a także elementem dekoracyjnym w stylu dyfuzora w tylnym zderzaku.

 

Sportowy klimat znajdziemy także we wnętrzu w postaci trójramiennej kierownicy, czarnej tapicerki i podsufitki oraz specjalnego wykończenia foteli we wzorze Monte Carlo.

Od momentu debiutu na rynku, ŠKODA Citigo zdobyła wiele prestiżowych nagród w kraju, jak i zagranicą. Auto nagrodzono m.in. tytułami: „Samochodu Roku 2012 w Czechach”, „Firmowym Samochodem Roku” i „Internetowym Samochodem Roku” wśród Nagród Flotowych.

W Polsce Citigo odnotowuje równie dobre wyniki. Od początku roku do kwietnia 2014 roku Citigo zajmuje I miejsce w segmencie z liczbą 1 156 zarejestrowanych samochodów i 20% udziałem w segmencie.

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!