Aktualności

Najlepsze półrocze w historii ŠKODY w Polsce i na świecie

Najlepsze półrocze w historii ŠKODY w Polsce i na świecie

Przez pierwsze sześć miesięcy tego roku ŠKODA dostarczyła do Klientów na całym świecie aż 585 tysięcy samochodów, pobijając zeszłoroczny rekord o 2,8%. Wzrost na polskim rynku był jeszcze bardziej imponujący – wyniósł aż 16,6%, do poziomu 31 433 samochodów. Tak doskonały wynik był możliwy dzięki rekordowej formie zaprezentowanej w czerwcu. W ostatnim miesiącu czeska marka dostarczyła aż 105 200 samochodów, z czego 5 683 trafiły do Polski. Wynik ten pozwala ŠKODZIE zwiększyć przewagę nad konkurentami i umocnić się na pozycji lidera polskiego rynku. 

ŠKODA w trosce o bezpieczeństwo kobiet

ŠKODA w trosce o bezpieczeństwo kobiet

Kobiety często zastanawiają się jak postępować w sytuacjach potencjalnego zagrożenia. Jak zachować się w takim przypadku? Jak pomóc ofiarom? Jak chronić przed niebezpieczeństwem dzieci? Istnieje cały wachlarz możliwości, które po wprowadzeniu w życie zwiększą poczucie bezpieczeństwa. Aby się o tym przekonać, ŠKODA jako marka odpowiedzialna społecznie, przy współpracy z Komendą Miejską Policji w Poznaniu zorganizowała warsztaty „ABC Bezpiecznej Kobiety”.

ŠKODA DigiLab, czyli przyszłość mobilności.

ŠKODA DigiLab, czyli przyszłość mobilności.

Cyfryzacja, wymiana danych i nowe usługi związane z mobilnością – oto kluczowe założenia Strategii 2025, która będzie kształtowała przyszłość ŠKODY w kolejnych latach. By poszerzyć wykorzystanie cyfrowych technologii w działalności czeskiej marki, ŠKODA założyła w zeszłym roku w Pradze DigiLab. To przestrzeń spotkań kreatywnych zespołów, badających i tworzących modele biznesowe, które odpowiedzą na wyzwania przyszłości. We współpracy z partnerami zewnętrznymi, do których zalicza się szereg globalnych start-upów technologicznych, inkubatorów przedsiębiorczości, uniwersytetów oraz mikroprzedsiębiorstwa jak i korporacje, ŠKODA AUTO DigiLab rozwija nowe formy działalności.

30 lat od premiery modelu FAVORIT. Opłacalne ryzyko.

30 lat od premiery modelu FAVORIT. Opłacalne ryzyko.

W latach 70. XX wieku pożegnanie koncepcji tylnego, zblokowanego układu napędowego, wykorzystywanego od połowy 1964 roku do napędu podstawowego modelu osobowego marki, zostało przesądzone. Przez kolejne lata pracowano nad niezliczonymi programami rozwojowymi rodziny, bądź nawet dwóch niezależnych rodzin modeli, także w kooperacji z Niemiecką Republiką Demokratyczną (Š760). Pod koniec dekady stało się jasne, że w segmencie aut popularnych, przyszłość należy do kompaktów i możliwie zwartego, przedniego układu napędowego z silnikiem umieszczonym poprzecznie. W połowie roku 1982 projekt nowoczesnej, przednionapędowej ŠKODY otrzymał ministerialne zielone światło oraz (nierealny) termin wdrożenia do produkcji wieloseryjnej, określony na … początek sezonu 1985.

Zainteresowany ofertą ŠKODY?

Wypełnij krótki formularz, zadzwonimy do Ciebie!